30 NİSAN 2024 SALI

 sabah uyandıktan sonra biraz evde oyalandım ve önce muhasebeci ahmete uğradım. yoktu. dükkana gittim. kimse yok. biraz sonra adnan geldi. kuduruyor sinirden. bülente kızmış. gene para mevzusu. bülentin para konusunda delirtmediği adam yok. kesin adnan haklıdır. mustafa da geldi. gel our biraz sinirin geçsin dedim. çay ısmarladım. otururken gökçe de geldi. hala abuk sabuk akape ağzıyla konuşmaya devam ediyor. öğlenden sonra bülo geldi. suratı çarşamba pazarı gibi. nilü aradı. belediyeye gittin mi diye sordu. unutmuştum. iyi ki hatırlattı. belediyeye gittim. güya gidip resimleri çekeceklerdi. bi bok yapmamışlar. yeniden keşif talebi oluşturdum. bir de telefonumu verdim ve giderken beni aramalarını istedim. oradan dükkanlara indim. berber emin'e uğradım. ayın sonunda gel demişti ama doğru dürüst parası yok. vere vere 1500 lira verebildi. parayı alıp igs, evshopta kalan bakiye ve evkuru ödemeyi planlıyordum ama paranın tamamı igs'ye bile yetmedi. geldiği gibi gitti. muhasebeci ahmete uğradım.  adsense meselesini anlattım. sisteme girip birşeyler yaptı. ama vergi dairesinden mükellefiyet belgesi almam gerektiği ortaya çıktı. ahmet ile konuşurken laf atatürke geldi. bolayır savaşından bahsettim. hiç duymamış bile.zaten kim duymuş ki... en saklanan gerçek bu... konuyu anlatınca şaşırdı ve sait alpsoy videosunu dinleyince ali ihsan paşanın sonradan başına gelenlerin sebebinin aslında bolayırdan kaynakladığını farketti. eve gittim, erkenden uydum. geceyarısı uyandım ve nilü ile uzun uzun konuştuk. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

01 ARALIK 2023 CUMA

27 OCAK 2024 CUMARTESİ

28 ARALIK 2023 PERŞEMBE