01 MAYIS 2024 ÇARŞAMBA

 bugün tatil ve neredeyse hiç evden çıkmadım. tüm günü evde geçirdim. birşey de yapmadım. orville ve youtube videoları izledim. işlerimi erteleme huyumdan nefret ediyorum ama önünü de alamıyorum. bir ara mantar almaya çıktım. çıkmışken pembe terlik gördüm markette. basit birşey ama aldım. bir de tüp bitti bugün. eşrefiler caddesine kadar çıkıp tüp aldım. amma dik bir yokuş. bir ara berra aradı. burgaza zeynoya gidiyormuş. bana hangi otobüse binmesi gerektiğini sordu. anlattım. kel ezgisu'nun davetiyesini gönderdi. gelip gelmeyeceğimi soruyor. akşama doğru nilüfeer'e akşam yemeğine gelir misin dedim. bugün arkadaşıyla türbe gezeceklerdi. geldi ama o kadar geç geldi ki, açlıktan perişan oldum. tüm gün birşey yememiştim. asma yapraklı çorba ve mantarlı pilav yaptım. kalan bezelye de var. masada bir sofra kurdum. nilü geldi ve yemek yedik. bana bir konuda kızgın veya kırgınmış. çay içerken anlatacakmış. yemekten sonra bulaşıkları yımamaya niyetlendi ama sünger ve sarı bezi bulamadık. geçen geldiğinde yenilerini istemişti. ben de kolilerden bulup çıkarmıştım ama şimdi de koyduğum yeri bulamadım. epey bir zaman anlatmadı. önce ayşegül adındaki arkadaşı için yardım istemişti birgün önce. onu aradı. tam aynı anda dilek de aradı. önce ayşegülle konuştum. tipik bir boşanma aşamasında sosyopata yakalanma hikayesi... kadının başı belada. o kadar korkuyor ve o bunu o kadar belli ediyor ki, nasıl kurtulur bilmem. uyaptan dosyasının detaylarına bakmam lazım. sonra dilekle yazıştım. bu sefer hiçbirşey yokmuş. hep dert için aramayayım diye aramış. nilü geçen geldiğinde albümleri görmek istemişti. onları bulmuştum. onlara baktı. sonra bana niye kızdığını anlattı. meğer ona ex'i anlatmama kızmış. ama o merak edip sormuştu. resimlere bakmak isteyen de oydu. albümün biri nikah albümüymüş. ben farkında değildim. ondan rahatsız olmuş. benim ex'i ballandıra ballandıra anlatmamdan çok rahatsız olmuş. benim ex'i hâlâ unutmadığımı, sevdiğimi falan söyledi. bunları duymak istemediğini söyledi. bunları söylemesi iyi oldu. bu bana bazı konularda ders oldu. hakkaten anlatırken abartılı anlatmış olabilirim. çünkü ben ex'ten bahsederken iyi zamanları müthiş bir hayranlık ve sevgiyle, kötü zamanları ise müthiş bir hınç ve nefretle anlatıyorum. tabii ona iyi zamanları anlatınca rahatsız olması normal. bir de bu olay kadınları daha iyi tanımamı sağladı. kafalarında neler kurabildiklerini daha iyi anladım. ne ex ne tuğba öyle kadınlar olduğundan ben bazı şeyleri yapmamam gerektiğini anlamamışım. kadınlardan korkulur. onlara bir laf söylerken bin kere düşünmek lazım. onlar istese bile bazı şeyleri anlatmamak lazım. bunu da öğrenmiş olduk. gece nilü kalsın istedim ama evde misafiri varmış. gitmek zorunda. gerçi .ok geç saate kadar bende kaldı. bol bol öpüştük. seks yapmadık. zaten 2 gündür sağ taşağım sancıyor. bunu söyledim. masturbasyon yapma dedi. nasıl yapmayayım. benim yapmama gibi bir pratiğim yok ki. alışmamışım. ona vildanın hikâyesini anlattım. önce yadırgadı haliyle ama sonra beni kızdırmak ve maytap geçmek için olacak, adama hak veriyorum. ne kadar moderen ve çağdaş bir erkekmiş diye eğlendi bol bol. o da bana tuhaf bir vajinusmus hikâyesi anllattı. gece giderken yolda beni aradı. gene uzun uzun konuştuk. yarın işleri var. gelmeyecek.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

01 ARALIK 2023 CUMA

27 OCAK 2024 CUMARTESİ

28 ARALIK 2023 PERŞEMBE