28 NİSAN 2024 PAZAR

 sabah erkenden uyandım. ayşe berra uyuyor. uyandırmadım. salonda zaman geçirirken berra da uyandı yanıma geldi. hemen gidip necati ustadan kahvaltılık birşeyler aldım. onları yedik. kahvaltıdan biraz sonra zeyno da geldi. kızlar takılırken dilek aradı. konuşmak için dışarı çıktım. sahilde dilekle konuştum biraz. bülentle olan ilişkisini anlatırken ağlamaya başladı. bülent ile dilek arasında ilişki koçu gibi birşey oldum. psikologluk ediyorum. biz konuşurken bülent geldi. telefonu kapattım. arka bahçeye gittim biraz. şeftali fidanında en az 50 tane var. epey şeftali toplayacaz. trabzon hurması bile var bir sürü... eve çıktım. kızlar film izliyor. filmden sonra zeynoya biraz cümlenin ögeleri konusunu anlattım. flaş bellek yanımda değil diye (yanımdaymış meğer) taravirileme yapamadım. biraz kitap okudum. kızlarla film izledim. hava kötü. serin ve rüzgarlı. dışarıda zaman geçiremiyoruz o yüzden. zaten bilgisayar da htmı kablosu ile tv'ye bağlı. kullanamıyorum. telefon ile twiterda zaman geçirdim. bugün bülent ve dilek günü oldu. ikisiyle de ayrı ayrı saatler boyunca konuştum. öğleden sonra kızlar acıktık dediler. beraber necati ustaya gittik ve istedikleri herşey bitmişti. ben de hazır pizza aldım. onları pişirdim. 2şer tane yediler. gündüz bir ara uğur ile sohbet ettik biraz. akvaryumu tek başına arabaya indirip koymayı başardım. akşama doğru hazırlanıp yola çıktık. arabayı gene berraya verdim. araba kullanırken bile acayip derecede mutlu ve gülüyor. arabayı sarsarak kaldırmasını komik şekilde taklit ediyorum. gülmekten katılıyor. zaten tüm haftasonu çok mutluydu.sürekli bana sarılıp durdu. otururken bile sarılıyordu. iyi zaman geçirdik aslında. eve gelince daracık bir yere parketmeme yardım etti. sonra da akvaryumu beraberce eve taşıdık. akşam yemeği için tavuk budu ve patates kızartması yaptım. bulaşıkları yıkadım ve gece son kez olarak dilekle konuştum. her ikisiyle de yaptığım konuşmalar 1 saat sürüyor. nilüferle mesajlaştık. araya girme, kendileri halletsin diyor. yarın gel diyorum, cevap vermiyor. keşke gelse...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

01 ARALIK 2023 CUMA

27 OCAK 2024 CUMARTESİ

28 ARALIK 2023 PERŞEMBE