26 NİSAN 2024 CUMA

 sabah uyandım ve evde oyalandım bir süre. keşke nilüfer gelse diye aklımdan geçirdim ama kadın uykusuzluktan ve yorgunluktan pert durumda. mazur görmek lazım. öğlene doğru dükkana gittim. vergi dairesine gittim sonra. google'dan alacağım reklam parası için vergi numarası lazım. hiç yardımcı olmadılar. tipik türk bürokrasisi. vişne caddesindeki daireye gitmem lazımmış. işyeri kiraları ile ilgili soru sordum. vergi sistemi bok gibi, hiç değişmemiş. bu ülkede vergi veren salak hatta vatan haini. vergi veren ülkesine kötülük ediyor. bunlara vergi falan verilmez. beni anında kümese kendi ayağıyla giren kaz olarak görüp sikmeye niyetlendiler. ulan, kitra kazancını hiç bildirmesem ruhunuz duymaz. zaten senelerce benim hiçbir kazancımı tespit edemediniz. iş yapmak nerde, maliyeciler nerde... tek işleri kümestekşi kazları acımasızca yolmak. abv. telekoma gidip ayşe berranın telefon faturasını ödedim. 2buçuk katı fazla çıktı fatura. ex'e sordum. limit aşmış. gene bana ayar vermeye kalkıştı. bu kadın benim canımı sıkmayı her seferinde beceriyor. dükkana döndüm ve diz tak etti.  diz mafiş. uzun süre güneşte oturup dizimi dinlerdirdim. sonra topallayarak eve döndüm. ayaklarını uzatarak tüm günü evde geçirdim. akşama doğru dilek aradı. uzun uzun konuştuk. o arada berra aradı. bana gelecekti. nasıl olacağını soracakmış çocuk. benimmle görüşemeyince eve gitmiş. arayıp gelmesini söyledim. geldi ve kapıyı kendi anahtarı ile açtı. çok yadırgadım ilk başta. bu evin kapısını ilk defa başka birisi açıyor ama hoşuma da gitti. hemen kedilere koştu. uzun uzuz onları izledi. kapıyı açınca hemen saklanıyor yavrular. biz de camdan izledik. tavukdöner istedi. gidip aldım. ardından tatlı istedi, kadayıf yedi. akşam ikimiz de koltukta uyuyakaldık. gece yarısı uyandım ve tuğba ile konuştuk. yarın türkiyede olacakmış. kardeşinin düğünü var. ben arayana kadar beni arama dedi. elbette aramam... Bu arada; ex gene tazdığıyla beni deli etti. 






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

01 ARALIK 2023 CUMA

27 OCAK 2024 CUMARTESİ

28 ARALIK 2023 PERŞEMBE